onsdag, januari 28, 2009

Utmärkelse


Oj, Jessika och Jonas har gett min blogg en utmärkelse. Just min... otroligt!

Har man mottagit en utmärkelse ska man (om man vill, såklart!):
- Lägga upp en bild
- Länka till den du fått den av
- Ge vidare till 7 andra (eller fler)
- Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får veta att de fått en utmärkelse

Jag skulle vilja ge en utmärkelse till några av mina favoritbloggar:
- Yogamamma och Jenny skriver - för att de skriver så öppet och personligt om det viktiga i livet
- Helena och Weronica som beskriver en mammas dag på ett väldigt inspirerande sätt
- Kardemumma, om jag var din hemmafru och aglio e olio som delar med sig av goda recept genom vackra bilder

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad roligt! Det är du klart värd!

Viktoria sa...

Grattis till dej! Och tack från mej - att jag blev utvald av dej!